torsdag 24 juni 2010

Torsdag, inte onsdag!


Idag har vi cyklat hit och dit, Svea trivs verkligen i sin nya cykelsadel. Ibland är det inte lätt att passa in barns sömn så det klaffar med allt annat som man ska hinna med, så precis nästan hemma somnade hon såklart på cykeln och huvudet hängde över axeln, stackars liten. Så nu har jag bestämt mig för att ändå investera i en annan cykelsadel som man kan luta tillbaka lite så huvudet slipper fladdra omkring om hon skulle somna på cykelturen. Som tur var så var det inga problem att få byta sadeln där jag köpte den.


Idag har även varit förvirringens dag för jag har trott att det är onsdag hela dagen tills mina vänner som var här på lunch sa att det var torsdag, Jippi för imorgon är min man ledig och det är midsommar. Jag har helt enkelt hoppat över en dag, undra vad jag gjorde då?

På tal om midsommar så var jag ansvarig för jordgubbsinköpen så det var bara att ta cykeln..igen och åka upp på stan..igen. Svenska jordgubbar kostar ju 50 kr litern så det blev inte svenska, det blev Belgiska. De kostade 25 kr litern så jag köpte massor då vi samlas halva släkten imorgon.

Sen har jag upptäckt att det är himla roligt att fota för att sedan göra lite roliga saker med korten i Picasa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails