lördag 12 juni 2010

Nice!



Idag kan man säga att vi nästan blåst bort så fort vi satt näsan utanför dörren, och vad passar inte bättre än att bege sig til ett köpcentra när vädret är surt. Joahan smög iväg för att titta på gräsklippare medan jag snabbt kilade in på en av mina guldkornsbutiker NICE. Där hittade jag såklart jättemycket fint men det som fick följa med hem idag var en "ljuskorg" samt ett jättefint hjärta från Chick antique som fick sin plats i hallen. Nice är en sådan butik som man kan gå i hur länge som helst. Ena sidan av butiken har ett mer stilrent utbud med mycket produketer från t ex bruka design, medan andra sidan erbjuder den mer romantiskt lantliga stilen. Själv är jag väldigt svag för det sistnämda, jag bara älskar den lantliga stilen! men så var det ju det där med val av hus när vi byggde, det blev ett funkishus, bye bye romantik och lantstil. Med höga gapande fönster och lite väggyta passar det sig inte riktigt här. Men jag tycker även det vita stilrena inredningen är fin och det är väl något åt det hållet jag försöker inreda mitt hus. Men självklart smyger det sig in en och en annan liten lantlig pryl här och där.

Sebbe passade på att springa till Game med födelsedagspengar i högsta hugg. Han tyckte det var guld att mamma inte var med och hade synpunkter på spelval för han kom tillbaka jättenöjd med ett spel från 18 år...Grrrrr.

1 kommentar:

  1. Hej Mia!
    Gud vad snyggt och fräscht ni har det!
    Och vilket speciellt hus...
    Hjärtat blev ju perfekt där på väggen :o)
    Hoppas du får en skön söndag!
    Kram Nina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails