söndag 20 juni 2010

Allrum övervån


Idag blev jag trött på de svarta gardinerna och åkte till Marieberg och Hemtex för att se om jag hittade några nya längder. Hittade ett par vita jättefina gardiner men då kostade de 400 kr för en längd, för dyrt tyckte jag gick till Nina på Nice och handlade en gardin till sovrummet istället. Har inte satt upp den än men den var jättesöt.


Så spetsgardinerna från sovrummet får nu pryda allrumsfönsterna så länge tills jag hittar eller mot all förmodan syr ett par nya. Inte precis som jag vill men det får duga i sommar. Kuddarna i soffan handlade jag på ikea och nu väntar jag bara på en rund kudde som jag tror jag hittade på Nice idag. Lampan, också från Ikea är jag supernöjd med. Den fick jag faktiskt syn på i en annan blogg (hos signe 1) och jag var bara tvungen att köpa den.


Då Svea inte har ett eget rum än så får denna byrå fungera som hennes garderob. Fattar inte varför man alltid har så dåligt med garderober och förvaringsutrymme.



Kanske min tavla från Nice får sin plats ovanför byrån.



3 kommentarer:

  1. Vilken trevlig kväll du blev bjuden på...fin kompis du har.
    Tror att det är finare nu på sommaren med vita gardiner. Så fint ni har det hemma hos er.

    ha en bra måndag/annika

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Så härligt och fint. Vilket underbart ljus allrum ni har.
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt allrum Mia!
    Vilka fönster!
    Vad duktig du är på att klura ut allt,
    hur har du fått dit "Villa vit" på
    bilderna?
    Ha en fin måndag!
    Kram Nina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails