fredag 18 juni 2010

Stora badrummet

Stora badrummet eller kanske ska jag kalla det duschrummet har vi på övervåningen. Eftersom vi har sovrummen på öv så valde vi att ha duschen där då vi oftast använder den på morgonen när man vaknar eller på kvällen innan vi ska sova. Så badkaret hamnade på bottenvåningen.

Jag kan tycka att det känns lite kalt här inne samtidigt som jag inte vill ha för mycket saker, men en hylla vill jag nog få upp någonstans när tiden finns.

Handfatat och kommoden kommer från Ballingslöv. Jag tyckte det var jättefint när vi köpte det och det tycker jag i och för sig fortfarande men........samlar handfat damm eller?? Så nu i efterhand hade det varit lite enklare med ett lite mindre handfat.

Väggarna har vitt kakel och på golvet valde vi en rostbrun klinker vilket jag är supernöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails