söndag 6 juni 2010

Tiden räcker inte till.

Oj Oj. Här finns så mycket att göra att man inte vet vart man ska börja. Vi håller på att bygga soldäck på 50 kvadrat, tar lite tid kan man säga. Det var inte bara att trycka dit trallen som jag trodde. Ah skruva lite bräder det går ganska fort, men icke. Det ska mätas, sågas, mätas igen och skruvas och så vidare. Sedan har man en en 10 månaders Svea bus som ska ha 100% uppmärksamhet för att inte äta jord, sten eller annat som inte ska stoppas i munnen. Sedan vill jag plantera lite, har idag inhandlat en planteringslåda som jag ska sätta smultron och lite annat ätbart i men det kan jag se mig efter i stjärnorna att det ska bli gjort de närmaste dagarna. Och sist men inte minst förfaller hemmet i brist på tid att plocka, diska och städa inne. Man kan ändå säga att detta är positiva problem eftersom det är roligt att få iordning här hemma. Nu sover sessan så nu ska vi fortsätta skruva trallen som aldrig tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails