måndag 14 juni 2010

Statsparken och Wadköping

Blommorna jag planterade igår levde fortfarande i em när jag kom hem, dock slokade Hortensian i brist på vatten och jag trodde jag tagit dö på den stackarn över en natt. Jag som vattnade massor vid planteringen, men nu mår den bättre igen efter mer vatten...kräsen blomma det där.

Svea redo att vandra iväg mot statsparken imorse.

Min stora kille som alltid kommer vara min lilla kille. Jag kommer ihåg när det var honom jag sprang efter i statsparken.
Svea bara älskar att gunga, speciellt när det är brorsan som puttar på :0)

*Mina största skatter*

Efter vi hade fikat på Wadköping kafé och efter vi torkat fågelbaj ur min vänninas hår gick vi till denna lilla mysiga bod för att bara stå och titta och titta och titta. Här finns så mycket mysigt, saft, karameller, karamellstrutar, marmelader och små leksaker och bokmärken. Känns som man flyger tillbaka i tiden till hur det var när farmor och farfar var barn.

Lite saft kanske?

Eller lite marmelad?

Eller varför inte lite karameller i en strut!

3 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt i parken. Så gulliga de ser ut dina barn. Fina foton.
    annika

    SvaraRadera
  2. hej!
    hittade in här.en fin blogg du har.
    ~marita~

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Vilket fint hem ni har!! Och bloggen är verkligen
    fin och kul att läsa:-)

    Ha en bra kväll!

    Kramar Sofia, Våra Små

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails