fredag 25 juni 2010

Midsommarafton


Hej alla midsommarfirare!

Idag har vi varit och firat midsommar vid hjälmaren hos min mamma och pappa. Släketen var samlad och det tävlades och käkades.

I år var jag ofokuserad och vann inte, det gjorde jag nämligen förra året. Vinnaren blev i år min kära man, ok grattis då :o) Min goaste pappa gjort ett vinstbord där vi tävlande fick välja pris efter prestation. Så jag valde detta fina hjärta. Maten var helt underbar och så även mina belgiska jordgubbar. Min mamma och pappa är verkligen riktiga festfixare.

Som vanligt var det fullständig kaos när familjen förvirrad skulle packa sig iväg hemifrån, som alltid i sista sekund, vilket hör till vanligheten hos oss, så kameran var så klart inte med.


Tack mina goaste mysigaste föräldrar för en jättefin Midsommarafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails