söndag 20 juni 2010

Ikea och Yoga


Vart är Svea?


Igår var vi på ikea och inhandlade lite nödvändiga saker. Det blev en ny kudde till Svea dock inte den på bild utan en barnkudde. Svea var på strålande humör och lekte titt ut bland kuddarna, gissa om vi skrattade. Det blev även ett par nya kuddar till barnens allrum som ska vara i soffan samt en lampa.

Titt ut!


På kvällen var jag hembjuden till en av mina närmaste vänner Mirja. Den enda informationen jag fått var att ha myskläder på mig samt ta med en filt.

Väl där låg det Yogamattor över hela bottenvåningen. Vi var 6 tjejer som fick äran att genomgå ett yogapass med instruktör, och det var inte lätt men jättekul.


Efter yogapasset blev vi bjudna på mat från Wongs och goda viner samt vit prinsesstårta till efterrätt. Vilken kväll!

Mirja du är min goaste gosaste vän, vi hade så jättetrevligt och du är så himla generös mot alla. Love you gumman!



Det roliga grej var att ingen av oss brudar som var där kände varandra speciellt bra men alla kände Mirja, så det blev en jättekul kväll med massor att prata om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails