fredag 11 juni 2010

Rekvisita

Detta var några av de saker som fick följa med till studion idag för att vara rekvisita till Sveas fotografering. Jag bara älskar fjällräven kånken ha ha, den ska hon ska få ha när hon börjar dagis så vi kan packa snutten och nappen. Det fanns även massor med saker i studion som är inköpta för att vara rekvisita till barnfotografering. Det blev några bra bilder trots att Svea vägrade stanna framför kameran utan for istället omkring som en virvelvind över hela studion. Sebbe var såklart jätteduktig, han blir så himla fin på bild min gosekille. Under eftermidddagen kom stora killen hem från sjukhuset. Simon spelade korpenfotboll för några dagar sedan och fick benet avsparkat, stackarn. båda benen i högerbenet var tvärav och han har opererat sig. Ingen rolig start på sommarlovet. Ikväll hoppas jag få tid att skruva ihop min tavla som jag så länge velat gjort.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så söta saker :) Älskar väskan!
    Tack för kommentaren hos mig. Verkligen fin blogg du har!
    Hahah jaha så ni har också en Pippi där hemma :) En del tittar lite konstigt på oss också när vi säger vad hon heter. Det var vår stora dotter som döpte henne....
    Jag har också tänkt på att det säkert kommer att bli lite förvirrande för vår lilla O att hålla isär allt. Pippi, fågel, hund, vovve ???? Hahah :)
    Ha en bra fredagskväll.
    Kram Vanja!

    SvaraRadera
  2. Å hon blev säkert jätte fin på bilderna,du får ta o lägga upp några sen så man får se. Det verkar vara en toppen kul fotostudio det där Studio Collage!! ;o)
    Ha en trevlig kväll o hälsa familjen.

    kram Sanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails