onsdag 30 juni 2010

Blommar så fint



Nu blommar verkligen mina blommor för fullt. Till och med min Hortensia har bestämt sig för att äntligen slå ut, och den är fortfarande rosa! Tydligen kan de byta färg beroende på vad det är för jord, tror det handlade om ph-värdet.





Jag har aldrig varit speciellt intresserad av blommor och har tagit dö på ganska många genom tiderna, men när det kommer till trädgården och blommor ute så börjar jag tycka det är ganska kul. Vi har dock inte så mycket planterat än då tomten blev klar i slutet av förra sommaren. Skulle nog behöva anlita någon som kan det där om trädgårdsdesign för jag är usel.

Trevlig kväll





1 kommentar:

  1. Så fräscht och fint det ser ut. Jag har inte så mycket krukväxter inomhus men tycker som du om att ha det ute.

    Ha en fin sommardag/annika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails