fredag 2 juli 2010

Skara sommarland

Imorgon bär det iväg till Skara sommarland med barnen, det ska bli superkul! Vet egentligen inte hur många gånger man har varit där genom åren men det är en mysig park. Så det är väl bara att tråkla sig i bikinin...Gah, och kasta sig med Sebbe i fritt fall, eller inte. Jag har faktiskt åkt fritt fall men det var när man var yngre och orädd, nu är man gammal och livrädd :)

(lånad bild)

För Sveas del blir det lite plask i vattnet men mycket roligt att titta på. Så nu till planering av matsäcken.

3 kommentarer:

  1. Åååhh så kul med Skara Sommarland. Då barnen var små var vi där många gånger. Det blev nya saker för var gång. Kalas då det är så fint väder.
    Cyklade förbi dig i går...kände igen mig på duken på bordet. Jag hade cyklat till Marieberg och köpt Jeanne Dar´c Living magasinet. Så himla bra har jag det så jag kan fara runt på det viset O.

    Ha en underbar dag i Skara.

    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en underbar dag på Skara
    Sommarland!
    Vilken dag att åka dit på!
    Jag kan skryta med att ha åkt fritt fall
    2 ggr, (med 10 års mellanrum), så det är
    klart att du vågar!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Hoppas Skara sommarland var bra. Sist vi var där tappade vi bort vår grabb på då 3 år i vattenlandet. Den dagen var det typ 1000 människor där. Snacka om panik. Efter 30 min. letande hittade vi honom balanserandes på en trottoarkant;).
    kram J

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails