fredag 9 juli 2010

Konst



Denna målning fick vi i bröllopsgåva av väldigt goda vänner. Konstnären som målat heter Dragan Jelicic och har gjort väldigt många fina tavlor. Jag är jättenöjd med denna då jag gillar enkelheten och färgerna.
 Förövrigt  kan jag meddela att detta är den enda tavla som har kommit upp på våra väggar än. Har inte hittat något jag riktigt fastnat för än och så blir det bortprioriterat då det alltid finns annat att ta itu med. Får helt enkelt nöja mig att titta på denna så länge.

3 kommentarer:

  1. Kanonfin tavla. Förstår att du tycker om den! Den betyder ju nåt speciellt för er också!:-)

    Ha det gott!

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tavla!
    Hos oss är väggarna fulla av konst...
    Har ärvt och köpt på mig under årens lopp...

    Gillar tavlor som man kan titta länge på...

    Hoppas att du har det gott i sommarvärmen!
    Här blir det inte många knop vi skulle haft ett målarrace av möblerna som står i garaget men vem orkar det när man kan bada?
    *ler*
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Hej!! Och OJ så förvånad...glad och ärad jag blev, när jag i en helt annan sökning på nätet fick se ....min tavla :-)
    Och som ENDA konstnär i detta Ert hur härliga hem som helst.
    Det är det enkla i enkelheten som ibland är det mest intressanta.
    Det har målats en hel del sedan Er tavla, och vill det sig att några andra väggar kräva utmaningar så antar jag gärna dem.
    Ha det bäst/// Stolt konstnär

    Dragan Jelicic

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails