söndag 25 juli 2010

Imorgon är det kalas




♥Imorgon är det 1 år sedan min sessa kom till världen♥

Imorgon blir det kalas för Svea, 1 år! Vart har tiden tagit vägen?



Så idag var det bara att knåda ihop nya bullar då de jag gjorde för en vecka sedan mystiskt har försvunnit. Men nu har sista plåten tagits ut för en lång tid framöver. Imorgon kommer tjocka släkten på kalas och på tisdag kommer småkompisarna.



Idag var Sebbes jättegosiga farmor här och grattade Svea i förskott då hon jobbar imorgon. Svea fick en liten klänning från Kalikå med en gosekanin som satt i bröstfickan, hon var sååå söt i den. Imorgon bitti blir det och få upp och sjunga för sessan på hennes första födelsedag, undra om hon kommer rävsova :o)


2 kommentarer:

  1. Vilken jättesöt klänning!
    Kan tro lilla Svea är söt i den!
    Hoppas ni får en underbar dag i
    morgon, det är nåt väldigt speciellt
    med 1-årskalas...
    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Tittar på bilden på din lilla ljuvliga Svea, och en liten prinsessa är hon!:)
    Dessa små ljuvliga "prinsessor", och visst går tiden sååååå fort!
    Och vilken underbar liten klänning din lilla sessa kommer att få :):)
    Tack för dina goa ord hos mig,min son är 26 år och min dotter 29 år, så man har några år "på nacken"...hihi
    Min "efterätt" här livet är mitt lilla barnbarn Aurora,som fyllde 1 år i maj:)

    Ha en underbar kalasdag, tänker på hennes 1-års kalas och glädjs vid tankan,Hip hip hurra
    KRAM Cia:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails