onsdag 7 juli 2010

Bruka stol



För ett par månader sedan var jag som hastigast inne på butiken CE och där stod den, stolen jag faktiskt letat efter. Hade sett den på en bild för länge sedan men inte kunnat lista ut vad den kom ifrån, men det var från Bruka design.



Gissa om jag blev förvånad när priset var under 500 kr, kändes som årets fynd just då. Hade två dynor från Himla inkastade i garderoben hemma så den ena kom äntligen till användning.



Och skålen Morgondagg fick stå på nattduksbordet så länge.




4 kommentarer:

  1. Åååhhh vilken tur du hade med den fina regissörstolen. Kul då man hittar det man söker. Himla bra med de Himladynorna i gömmorna. Jättesnyggt och fräscht!
    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Jag måste hålla med Annika...
    Det där ser verkligen snyggt och fräscht ut!
    Jättesnygg regissörstol!
    Extra gulligt med dynan på!
    Och den lilla skålen passar perfekt där!
    Ha en jättefin torsdag!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren hos mig!
    Så kul att hitta hit!

    Det där med presenter till mannen brukar slå väl ut... han får det han inte visste att han ville ha och jag får det jag vill ha *ler*
    Han ger mig underbara presenter och iår fick jag upprustning på skönhetssalong! *skrattar*
    Han får en fräschare kvinna och jag får inredning!

    Du har en underbar blogg måste jag säga gillar din stil!

    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Vilken snygg regissörstol!!! Vilket kap du gjorde.

    Tack för söta kommentarer hos mig - du är välkommen till Helsingborg;)
    Kram J

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails