söndag 16 maj 2010

Vid hjälmaren

Idag har jag och barnen varit hos mina mysiga föräldrar, vad vore jag utan dem....inte född antagligen :o). Jag är verkligen lyckligt lottad med fina och omtänksamma föräldrar, det är alltid mysigt att få åka dit och bli lite ompysslad, så där som man blev när man var liten när allt bara ordnade sig runtomkring. Vi blev bjudna på en laxgryta med potatis i och till fika blev det rulltårta, det var inte svårätet kan jag lova. Vi var även ute och trampade runt i trädgården så barnen fick leka av sig. Sebastian och morfar sköt luftgevär och Svea passade på att grisa till sig riktigt ordentligt genom att sitta i rabatten och böka i jorden. De fina tulpanerna ni ser på bild plöjde hon ner i jakt på anden i bakgrunden. Men vad gjorde det, alla skrattade och svea hade jättekul, en händelse att minnas, tulpanerna kommer ju åter......om ett år. Johan har byggt på soldäcket hela dagen och såg ut som en fällkniv när vi kom hem, undrar just om det var första gången han rätade på ryggen sedan vi åkte, stackars min fina man. I love him.

2 kommentarer:

  1. Men hur jäkla snabb var du och fixa till sidan... lika snabb som jag var till mc pöss

    SvaraRadera
  2. Det är ju terapi ju. Blev det nuggets eller burger?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails