onsdag 12 maj 2010

Ser vitt




Vitt vitt och åter vitt! När vi byggde vårt hus målade vi alla väggar vita invändigt, och satte några fondtaperter som också var vita, detta för att det så tidigt i husbygget var tvunget att göra dessa val och vi tänkte vitt funkar till allt och vi kan alltid ändra sedan. Jag älskar vitt, men i vintras när det var grått och kallt fick jag lappsjuka här hemma med Svea, så helt plötsligt skulle det ändras, vitt var för kallt....jaha nu ska vi tapetsera om, fondtapeter i färg och gärna med alla möjliga kulörer. Det var väl en himla tur att min man satte stopp för detta lilla äventyr för nu är jag tillbaka. Nu ska det vara vitt igen, allt. Nu ska det målas, minsta grej som kan målas vit, hmmm vi har en brun katt undra om..... Imorgon ska det målas. Måste säga att jag tar väldigt suddiga bilder, får nog sluta ta med min mobil. Natti natti!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails