onsdag 26 maj 2010

Rut mf.




Idag har jag inhandlat ett linne från Rut mf. Tittade in på butiken Spirit tror jag den heter och hittade massor med fina linnen och tunikor till bra priser. Till detta handlade jag även en vit kortärmad bastopp som man kan ha under tills värmen och kanske lite solbränna infinner sig. Jag och Svea lunchade även på. Till saken hör att med Svea lunchar man inte i lugn och ro. Med Svea skopar man i sig maten och i bästa fall sväljer sista tuggan på väg därifrån. När jag kom dit stod det 4 personal vid disken och hade inte mycket att göra. Jag beställde min mat och i väntan på den gav jag Svea sin lunch. Sedan kom min mat och då var maratonätningen igång. 5 min senare och med sista tuggan svald var Svea faktiskt ralativt nöjd, och jag som ätit asfort tänkte att kaffe vore gott och varför inte en picananötpaj eftersom mättnadskänslan inte kommit än. Beställde det och svalde på 3 tuggor eftersom Svea helt plötsligt inte ville vara kvar längre och började låta som ett signalhorn så alla tittade. Personalen tittade lite konstigt på mig när vi sa tack och hej, måste tyckt att jag var en väldigt glupsk person. Hade på 20 min matat Svea, själv ätit mat samt tryckt en stor pajbit. Jag kan lova att det inte var någon vanlig mättnadskänsla som infann sig senare, kändes som pajen skulle pressas ut genom öronen, uh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails