måndag 17 maj 2010

Får ett bryt!

Ibland blir man bara så trött på dessa datorer, speciellt när man inte fattar och inte orkar läsa och fatta så man bara läser hälften och går det så går det....oftast inte då. Jag fick förslaget att lägga in metataggar, ja ha ja metataggar det blir bra , vet inte alls vad det var, i html texten, ja ha ja den texten. Vet ju att jag sett en Html knapp så den tryckte jag på och vips stod det glasklart........att detta inte var för mig. Men men det stod ju att man bara skulle klippa och klistra så hur svårt ska det vara. Så jag gjordet och bloggnamnet blev typ på finska, jättekonstigt, den såg inte ut som förr och den hette inte vad den heter heller och det var blandat stora och små bokstäver överallt. Nu är det slut med html, I´m done! Idag har jag varit med Svea hos mina kära svärföräldrar och fick god mat och en lång promenad som jag nu kompenserar med att mosa i mig lökringar. bye!

1 kommentar:

  1. Ja jisses, det tar ett tag innan man hajar allt, jag vet själv hur man slet i början:-)) Lycka till med allt! Kramkram Sofia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails