torsdag 13 maj 2010

Dagens ditt och datt

Vaknade imorse av att det sved och knastrade till i bakhuvudet IGEN, och vem sitter inte där med en hårtuss i handen och ser glad ut, Svea såklart. Hon brukar få komma över i vår säng på morgonen när hon vaknar och det är då hon passar på. Nu börjar det bli kala fläckar i mitt huvud. Eftersom det inte direkt var målarväder tog vi en förmiddagsfika hos min mans föräldrar som kommit hem från italien igår, bruna och fina. Väl hemma igen fick maken på sig snickarutrustningen och började med soldäcket som vi hoppas få klart innan sommaren är här. Själv tog jag Svea och åkte till Ikea för att handla grindar till trappen. Jag försökte få med mig min goaste Sebbe, men han har ju fyllt 11 och allt som inte innefattar datorn är trååååk och joooobigt, så det blev jag och Svea samt mina kära grannar och vänner som följde med. Eftersom jag hade fikat en gång idag redan så tänkte jag att jag kan ju fortsätta i samma stil och mosade i mig en cheesekake ocjså, jag är så stolt över mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails