fredag 14 maj 2010

Min fina brukabåt


Nu äntligen har jag köpt min fina Brukabåt som jag kollat på så länge. Nu ska jag bara måla om min tavellist i ek som ska bli vit...helt oväntat :) Det blev även en liten zinkkruka att ställa på köksbordet. För övrigt har dagen varit mysig. Var på stan med Svea och träffade mina underbara föräldrar, puss på dom. Sebastian hade en kompis hemma och Johan har börjat med vårt efterlängtade soldäck. Ska bli underbart att äntligen få lite ordning på tomten och ett stort soldäck att kunna vara på i sommar, tror det blir på hela 50 kvadrat och jag undrar just vad jag ska fylla ut den ytan med. Kommer lägga ut lite bilder senare på byggets gång. Vi har även monterat lite grindar här i huset eftersom Svea nu kommit på att vi har en trapp, det tog bara 9 mån att komma på det... :) Imorgon ska jag jobba på Bup igen och det ska bli jätteroligt. Toodilo!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad skoj med en ny bloggerska från Örebro!:-) Tack för kommentaren hos mig! Nu blev jag ju lite nyfiken på var du bor...Näsby?:-)

    Zinkkruka är köpt på CE inne-ute för nåt år sen och kommer från Madam Stoltz.

    Ha en fortsatt fin kväll!

    Kram Sofia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails