torsdag 2 september 2010

Bloggtorka

Välkommen September!

Oj vad tiden går fort när man har kul! Jag bara älskar att jobba just nu, vet inte vad som tagit åt mig men det är så skönt att komma ut bland folk efter mammaledigheten. Jag har verkligen det bra nu under hösten då jag jobbar både på min mans företag där jag sitter mycket vid datorn för att dagen efter dra på mig Ssk rollen på bup med andra arbetsuppgifter, så roligt med lite omväxling. Bloggen finns där i bakhuvudet men jag har inte riktigt energi att fota runt just nu och hitta roliga kreativa inlägg som alla ni andra har. Men jag är ute och läser nästan varje kväll på mina favvobloggar. Men jag laddar!

kram på er

3 kommentarer:

  1. jamen så där är det med att hinna med bloggandet. Jag syr mest hela kvällarna nu inför lördagens marknad hos Min Skattkammare. Sen tröttnar man ju lite också för verkligheten kräver lite annat av en. Var rädd om dig och ta det som det kommer och du har lust.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt enegiskt du låter! Gillar människor som har jobb och säger att de älskar sitt jobb, det finns de som klagar på sitt jobb varje dag, inte roligt att höra!
    Jobba och njut! Vi finns ju här!
    Har en fin fredag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Vad skönt att höra att allt är bra!
    Förstår att du har fullt upp med allt!
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Nina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails