onsdag 15 september 2010

Vardagsrummet


Efter att alla 300 leksaker är bortskottade kom det fram ett vardagsrum som idag ser ut så här, taada.



Vita ljusstaken ramlade ner i påsen från Ikea, ville ha två men de var sluuuut, min vanliga tur. Så jag får nöja mig med en så länge.


Ja de två små är ju också från Ikea, 19 kr styck tror jag.


Ett par svartvita kuddfodral, för att få lite färg, he he.


Och till sist, den MYSIGASTE skönaste filten jag någonsin haft. Jag har ett ständigt problem på vinterhalvåret och det är att jag fryser, jättemycket! Så denna filt ska jag rulla in mig i och bara vara varm i vinter framför brasan. Jag hittade den på chilli, det fanns många olika färger men enligt mig inte så dekorativa så denna ska bara fylla ett syfte och det är att värma mig. 199 pix, och den luddar inte det minsta.

God-Kväll


2 kommentarer:

  1. Så fint & mysigt det ser ut hemma hos dig. Skulle gärna svepa in mig i filten, luta mig tillbaka och njuta av en kopp te.
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Ja det ser verkligen trivsamt ut. Filten verkar ju hur mysig som helst. Jag gillar också de silvriga ljusstakarna....var kommer de ifrån?
    Jag kommer så väl ihåg hur det var med alla leksaker då våra två yngsta invaderade vardagsrummet. Det var deras lekrum och vårt vardagsrum. Fy så det kunde se ut och jag orkade inte plocka för jämnan. Mannen byggde ut vårt hus och jag jobbade heltid och lite till. Nu är det inga småbarn som plockar frm och glömmer att plocka undan....nej nu är det två slarviga vuxna...;o)
    Ha en bra torsdag

    Kram
    annika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails