måndag 6 september 2010

Så fina.

Dessa två bilder från Hagedornhagen kommer under hösten att pryda min vägg. Tycker att de är så fina!

Visade dem för min kära mor som fastnade för dem direkt så där ska det beställas 3 st.
Idag har det jobbats intensivt framför datorn, håller på att lära mig programmet Indesign lite och det är roligt...när det blir som man tänkt. Sedan bar det iväg med Svea till Willys för att köpa de efterlängtade kycklingspetten som är marinerade klara och bara att värma på i ugnen, mums filibaba...idag tog vi dem som är marinerade i jordnötssås.

Hoppas ni har det bra :)

5 kommentarer:

  1. Javisst är de så fina fjärilstavlorna!
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Håller med om att tavlorna är vackra.
    Skönt att kunna hitta något som är gott och bara att värma...får nog cykla dit jag också.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Håller helt o hålle med Annika men jag tänker inte cykla dit:)
    Har en trevlig kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Oj, vilka fantastiska tavlor!
    Ja nu blev man ju nyfiken på de där
    spetten...
    Jordnötssås är aldrig fel!
    Ha det fint!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Härliga tavlor !

    Det lät verkligen smidigt med marinerade spett. Får inhandlas nästa gång jag åker dit
    Ha em bra helg
    Kram Madeleine

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails