onsdag 8 september 2010

Måste planera Ikeabesök.


 Ikväll har jag suttit och tittat runt lite på Ikeas hemsida, och såklart hittat lite onödiga saker till hemmet :)
Brickan behöver jag inte men den är fin och kan dekorera köket.

Ljusstakarna tycker jag var jättefina, tänker mig att man kan dekorera med något rött snöre till jul.

Finns i olika storlekar och även i svart tror jag.

En svart pall? Varför inte, den var billig.

Och lite kuddar. Behöver faktiskt nya kuddfodral då de andra vita (också från ikea) blivit lite trötta och gråa.

Ja det var ju väldigt vad färgglatt det var här :)

Natti natti!


1 kommentar:

  1. Fin fint det där. Ljusstakarna har jag oxå kikat på. NU har äntligen nya IKEA varuhuset öppnat i Helsingborg och jag ska åka dit i helgen. Nu är det ett "full-sortimentsvaruhus"...
    Kram J

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails