söndag 5 september 2010

Ljusens tid är här.



Det mysiga med att hösten och mörkret kommer kan jag tycka är att få mysa till det med lite tända ljus hemma. I detta hushåll konsumeras det ett antal värmeljus under hösten och vintern kan jag meddela.



Igår var vi på kräftskiva hos goda vänner och vi hade barnvakt åt Svea för första gången över natten. Det var så roligt och så skönt att få äta, prata, umgås och bara ha sig själv att tänka på......tills vi kom hem och Sveas lilla säng var tom, snyyyft! Men det var skönt att sova ut på morgonen och Svea och Sebbe hade haft det jätteroligt hos mormor och morfar.


Imorgon ska jag till Willys och handla kycklingspett. Ni förstår att vi blev bjudna på det igår när vi var på kräftskivan och de var så goda. Det var jättefina marinerade kycklingspett som tydligen finns att köpa frysta på Willys, tror det var 50 spett för 150 kr, bara att värma och middagen är klar, de är färdiglagade. Perfekt!
 Nu ska jag gå in och välja tavlor som jag ska beställa från Hagedornhagen, har svårt att välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails