tisdag 24 augusti 2010

Tar lite rast ibland.


BLOGGRAST  Emellanåt


Oj vad toktrött jag är nu på kvällarna, puh! Har börjat jobba lite nu, men ska vara lite mammaledig också så Svea inte ska behöva vara heltid på dagis. Tänkte ta det lite lugnt nu i början men det har blivit att jag jobbat varje dag ändå, fast färre timmar. Jag tycker det är jätteroligt att komma igång igen, och så mysigt att komma hem och vara med familjen på em/kvällen efter att ha jobbat en dag.
Så blogginläggen duggar inte så tätt för tillfället, blir nog bättre snart när man kommit in i rullarna ordentligt. Jag är nämligen helt slut på kvällen och sitter typ och dreglar i soffan :o)

Kram Kram 

4 kommentarer:

  1. Ja, ibland behöver man in liten paus...
    Jag förstår om det är mycket nu!
    Var rädd om dig, och de dina!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag känner igen mig! Fast utan dregel då!*asg*
    Fast här är det mannen som gått ner i tid och jag som chockat igång kroppen på 100%!
    Ta hand om dig och dina guldklimpar!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. känner igen det där att vara helt sluuut, är helt däckad idag efter en hel veckas arbete efter semestern;-) ikväll blir det mys med familjen och ett glas rött såklart!!

    ha en fin helg!

    och du! salladen verkar supergod, ska självklart göra den:-)


    kramkram s.

    SvaraRadera
  4. Hej,
    saknar dina inlägg...

    Förstår att du behöver vila, hoppas vi ses i bloggvärlden snart.
    Kram J

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails