onsdag 11 augusti 2010

Lite småshopping.



Idag var jag och Svea runt och småshoppade lite efter dagis. Först var vi på Rusta faktiskt, jag brukar inte åka dit så ofta men det finns ju en hel del att fynda där ibland har jag hört. Jag hittade tvål och handlotion i pumpflaskor som jag tyckte var riktigt fina.


Och de luktade gott också. Det fanns lite olika men jag gillade de rosa bäst då de luktade godast.


Lite färgglada skedar från rice.


Just ja, denna skål hittade jag på Rusta också, 75 pix kostade den. Kantarellerna såldes utanför Ikea faktiskt och de kostade 14 kr hg vilket jag tycker var billigt. Jag vet faktiskt inte vad kantareller brukar kosta men det kändes billigt, vet ni?

4 kommentarer:

  1. Hej Mia!

    Valde också de rosa! Jättefina och doftade gott! Och så är jag ju lite tokig i fjärilar ;-)

    Lycka till på dagis med lilla Svea :-)

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  2. Hej Mia!
    Vilka fina saker du har hittat! Shoppingrunda, det måste jag göra också snart!
    Kantareller, gott!
    Har en trevlig torsdag kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Vilka fina inköp du gjort! Jag vet inte heller vad kantareller brukar kosta, det enda jag vet är att dom är väldigt goda :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Hur blev det med kakor? :)
    Önskar dig en mysig fredag kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails