fredag 20 augusti 2010

Some shopping!



Tröja och leggings från POP till Sessan.

Idag skulle Svea vara på dagis flera timmar utan sin mamma. Och vad gör en ensam mamma då? Jo det hon är bäst på, att shoppa. Det var raka spåret till inredningsbutiken, jag ville ha en duk, en korg mm, mm. Men vet ni vad, det blev inget till hemmet alls, inte ens en pytteljuslycka. Istället handlade jag vad som behövdes, kläder!


Så tuffa leggings med denimkänsla och de är verkligen supermjuka.



Till maken handlade jag ett par jeans som jag hoppas ska passa. Blev även fyra tröjor och en kofta. Det kan verkligen vara svårt att handla till andra, man tror man vet vad de kan tänka sig men så står man där och blir osäker ändå.


Till mig själv blev det ett par svarta leggings och två överdelar från Espri. Denna vita, som är fin med ett vitt linne under.


Och denna blå som var på rean. Sebbe har kommit in i någon rödsvart period så han fick lite tröjor som just var rödsvarta samt en skjorta och ett par jeans. Nu är det snart natti natti för i helgen ska det jobbas lååånga pass.

4 kommentarer:

  1. Snygga plagg! Alltid kul med lite nytt i garderoben!

    Ha en trevlig lördag! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Men vad mycket snyggt du hittat!
    Visst är det svårt att handlal till andra (läs mannen) men ändå gör jag det hela tiden! *ler*
    Barnen skämmer jag jämt bort med nya kläder... borde nig shoppat kläder till mig själv också men det brukar bli inredning ist *ler*
    Skönt att det verkar funka med förskolan, allt känns ju bättre då!

    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  3. Mmmm, så mycket fint! Kan man kalla lyckad shopping ;-)

    Hoppas att Svea tycker om att vara på förskolan!

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad du har shoppat fint! Och alla fick nåt:) Din vit överdel är snygg!
    Önskar dig en trevlig vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails