onsdag 4 augusti 2010

En skön dag.



Tagit det lugnt vid Björkudden.
Idag har det verkligen varit en skön dag. Imorse åkte jag, Sebbe och Svea ut till mina föräldrar som bor vid hjälmaren. Ibland är det verkligen skönt att åka till mamma och pappa och bli lite ompysslad.


Vi har fikat och ätit god mat. Till eftermiddagsfika bjöds det på morotskaka och jag vet att den är supergod, men jag tog ingen, jag föll inte för frestelsen. Igår var jag ute och joggade, helt otroligt, jag vann över min envisa lathet som infunnit sig på sista tiden.


Tog med några fina rosor från deras trädgård som får pryda köksbordet itag. Hoppas ni haft en trevlig dag.

3 kommentarer:

  1. Shit vad du är duktig!
    Jogga! Har insett att jag aldrig komer att bli en joggande människa trots att mannen har det som mål OCH Nhar inte gett upp detta efter alla dessa år!
    Hade nog unnat mig kakan med ett gott samvete om jag hade joggat ;)

    Fina bilder du visar! Vackra blommor!
    Saknar mina föräldrar nu när de varit på semester i två veckor... konstigt ändå fast jag hoppas att mina troll komer att uppskatta mig även när de bli räldre...

    *Svammel svammel*

    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  2. Härliga rosor!:)
    Jag hade aldrig klarat att låta bli morortskakan:)
    Jag är ett riktigt "kakmonster", och just morotskaka, står ibland de översta godsakerna på kaklistan...hihi
    Ha en bra dag:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  3. Oh, vad skönt att få bli lite ompysslad
    ibland...
    Vad duktig du är som börjat jogga!
    Borde också börja, om inte annat så
    för energihöjningen som jag har hört
    följer med på köpet :o)
    Lycka till på måndag!
    Kram Nina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails