söndag 15 augusti 2010

Längtar tillbaka!



Satt och tittade på bilder i datorn och hittade denna, tagen från vår balkong på Miami beach förra våren. Detta var en av de bästa resor jag gjort i hela mitt liv, I love Miami! Vi var där med alla barn, Johans föräldrar samt hans bror med familj. I två veckor solade vi , badade och åkte på utflyckter, bla till Key west och Disneyworld i Orlando. Jag var gravid med Svea i vecka 23 tror jag så det var verkligen skönt att slappa i värmen och bara ha mys med familjen.
 Ibland längtar jag verkligen tillbaka, speciellt nu när vardagen har kommit igång efter semestern och det är fullt upp med både det ena och det andra. Jag älskar att få vara med min familj och kan tycka att vardagen med arbete och dagis gör att man ses för lite. Självklart ska man vara glad att man jobbar och klarar sig bra men i längden betyder kvalitetstid med familjen mest, i alla fall för mig. Imorgon väntar inskolning på dagis för att sedan lämna Svea hos farmor och farfar då jag ska jobba till sena kvällen, men det blir kul att få arbeta lite och träna hjärncellerna.

3 kommentarer:

  1. Ser ju helt fantastiskt ut - förstår att du längtar tillbaka!!!
    Kram J

    SvaraRadera
  2. Vilken utsikt!
    Gud vad härligt ni måste ha haft det!
    Disneyworld... vilken upplevelse för
    killarna! Och er också förstås!
    Jag håller med om att inget är viktigare
    än tid och upplevelser med familjen!
    Ha en härlig vecka!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Det verkar ha varit en härlig resa. Tur att man kan drömma sig bort ibland och vilken tur att ha alla bilderna som hjälper ti att komma ihåg hur det var.
    Vardag några dagar till sen är det helg igen...
    Kram
    annika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails