torsdag 14 oktober 2010

Robinson och lite mys.


Nu är ljusen tända och kaffet klart, dax för Robinson!

Imorgon är det Fredag igen, men hur fort går veckorna egentligen? I helgen ska vi på kalas och äta oss tjocka...re, och träffa släkten vilket alltid är lika mysigt. Jag ska även upp på stan och handla något fint till Svea att ha på sig på dagis då det är fotografering på Må. Sedan skulle jag behöva lägga ut massa saker på blocket vilket är det tråkigaste jag vet. Men jag har ju en P.o.P Overall från Svea som är använd typ 7 ggr och en jättefin åkpåse från Elodie Details som bara ligger här. Slöa jag.

Trevlig kväll!


3 kommentarer:

  1. Men du...PoP overall...vilken stl vit? Kanske något för lilla Malva.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart hus och hem du har!! I LIKE!!!

    SvaraRadera
  3. Gud vilket fantastiskt fint hem du har! Ditt köksbord, var har du köpt de? mvh Jess

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails