söndag 10 oktober 2010

Moccamaster.



Som sagt var det tvunget att inhandlas en kaffebryggare i Lördags då den andra gick sönder, vad syyynd :)

Det blev en Moccamaster, hade velat haft en sådan länge men inte köpt någon då vi hade en ful fullt fungerande bryggare. Sen var denna bryggare nedsatt rejält i pris, det fanns de som inte hade filterhållaren direkt på kannan (se bilden nedan) men den kostade 700 kr mer då denna var nedsatt, och det var det inte värt nu tyckte vi. Man kan inte få allt....tydligen :)

Sen blev det ett litet hemmabiosystem så vi kan lyssna på bra musik mm, så nu har jag fullt upp att gömma undan elendet då jag inte gillar högtalare och elektronikprylar stående.

Trevlig kväll!


5 kommentarer:

  1. Gott kaffe vankas det hemma hos er kan jag tänka mig. Vi har oxå en Moccamaster och är supernöjda med den.
    kram J

    SvaraRadera
  2. Det blir ju lika gott oavsett filterhållaren!

    SvaraRadera
  3. såå bra kaffebryggare vi har oxå den kram

    SvaraRadera
  4. Mia,
    jag har en utamning till dig på min blogg idag!
    Kram J

    SvaraRadera
  5. NÄmeeeen titta... en sådan där kaffeburk letar jag efter med ljus och lykta.. får man fråga var du hittat den?
    Jättefin blogg du har :)
    mvh
    /Ingela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails